e-buddy.si | Splošni pogoji poslovanja
1. Splošne določbe
Splošni pogoji spletne trgovine e-buddy.si (spletno mesto https://www.e-buddy.si) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno trgovino e-buddy (v nadaljevanju tudi ˝trgovina˝ in ˝spletna trgovina˝) upravlja poslovni subjekt DK-F Denis Kovačević s.p., Cankarjeva ulica 10, 4240 Rabovljica (Davčna številka 19531494, Matična številka 8018120000, zavezanec za DDV: NE), ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja in prodajalec (v nadaljevanju tudi ˝e-buddy˝).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine e-buddy, pravice in obveznosti uporabnika oz. kupca in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem. Pogoji poslovanja so sestavni del pogodbe. Uporabnika oz. kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila.
Uporabnik in kupec se razlikujeta v tem, da kupec s trgovcem sklene kupoprodajno pogodbo, medtem ko uporabnik tega ne stori. Kupec je obenem tudi uporabnik, uporabnik pa ni nujno kupec.
Uporabnik oz. kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Z oddajo naročila je vedno povezana obveznost plačila podjetju.
Splošni pogoji poslovanja se uporabljajo za prodajne pogodbe, sklenjene od dne 15.6.2024 dalje.
2. Kontaktni podatki in poslovni naslov
Naslov opravljanja dejavnosti:
DK-F, Denis Kovačević s.p.
Cankarjeva ulica 10
4240 Radovljica
Spletno mesto: https://www.e-buddy.si/
Telefon: +386 (0)40 611 024
E-pošta: info@e-buddy.si
3. Vrste uporabnikov
Uporabnik lahko odda naročilo v postopku nakupa, brez kreiranja uporabniškega računa. Uporabniški račun ni pogoj za nakup v spletni trgovini.
Nakup v spletni trgovini je za fizične osebe mogoč z vsakokratnim nakupom brez registracije. S klikom ˝Dodaj v košarico˝ uporabnik in kupec, ki je fizična oseba, potrjuje in zagotavlja, da je starejši od 18 let ter da mu ni odvzeta poslovna sposobnost.
Ob registraciji v spletno trgovino e-buddy, obiskovalec pridobi uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime in geslo člana e-buddy nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. S potrjeno registracijo v spletno trgovino e-buddy, obiskovalec postane član e-buddy. Tako gost (ob nakupu brez registracije), kot član e-buddy (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini e-buddy.
Uporabnik lahko svoje kontaktne podatke, naslov, e-pošto kadarkoli zamenja z drugimi. Za to mora uporabnik, prodajalcu na e-pošto info @e-buddy.si poslati zahtevek. Zamenjavo podatkov upravljalec e-buddy izvede isti ali takoj naslednji delovni dan. O spremembi bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte. Uporabnik nosi odgovornost za pravilen vnos in resničnost podatkov.
4. Informiranje potrošnikov
Trgovec/prodajalec se zavezuje, da bodo uporabniku vedno pravočasno na voljo informacije še preden se zavežeta s pogodbo:
glavne značilnosti blaga, storitve ali digitalne vsebine,
končno ceno blaga, storitve ali digitalne vsebine, razen v primerih, če je ni mogoče izračunati,
informacije o morebitnih davkih, dodatnih stroških prevoza, dostave in drugih dajatev;
informacije o možnosti vračila blaga spletne trgovine in o stroških takega vračila ali odpovedi, ki zaradi tega nastanejo trgovcu in/ali kupcu;
plačilne pogoje ter pogoje in rok dostave blaga in izvedbe storitve oziroma dobave digitalne vsebine;
seznanitev s pogoji poprodajnih storitev in jamstva (tržne garancije);
informacije o postopku za pritožbo kupca ter podatki o kontaktni osebi trgovca za stike s kupci;
seznanitev z zakonskim jamstvom za skladnost blaga, storitve ali digitalne vsebine;
trajanje pogodbe in pogoje za odstop od pogodbe, sklenjene za nedoločen čas, ali pogodbe s samodejnim podaljševanjem;
funkcionalnost, vključno z veljavnimi ukrepi za tehnično zaščito blaga z digitalnimi elementi, digitalne vsebine ali digitalne storitve, kadar je to primerno.
Trgovec se zavezuje da bodo uporabniku na voljo tudi:
informacije o naslovu sedeža podjetja v imenu katerega deluje skupaj s podatki o firmi in kontaktnimi podatki;
podrobnostih drugega sredstva spletnega komuniciranja(nosilci podatkov, datum, čas);
naslovu, na katerem podjetje deluje kamor potrošnik lahko naslovi pritožbo;
stroških, povezanih z uporabo komunikacijskega sredstva, če se razlikujejo od osnovne tarife;
podatku, da je bila cena prilagojena na podlagi avtomatiziranega sprejemanja odločitev, če je potrebno;
navedbi, da potrošnik krije stroške vračila blaga v primeru odstopa od pogodbe, če je potrebno;
stroških vračila blaga, če ga pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po pošti;
stroških, ki jih mora potrošnik plačati podjetju, če odstopi od pogodbe;
neobstoju pravice do odstopa od pogodbe ali po potrebi o okoliščinah, v katerih potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe;
obstoju kodeksov ravnanja in dostopnosti do morebitnih kodeksov ravnanja;
minimalnem trajanju obveznosti potrošnika na podlagi pogodbe, če je potrebno;
pologih ali drugih finančnih garancijah in pogojih v zvezi z njimi, ki jih mora plačati ali zagotoviti potrošnik na zahtevo podjetja, če je potrebno;
možnosti izvensodnega reševanja sporov in drugih pravnih sredstev, ki se uporabljajo za podjetja, ter njihovi dostopnosti, če je potrebno.
5. Ponudba artiklov
Nakupovanje v spletni trgovini e-buddy.si poteka v slovenskem jeziku, 24 ur na dan, vse dni v letu;
zaradi narave in nepredvidljivosti spletnega poslovanja se ponudba spletne trgovine ažurira in spreminja pogosto in hitro.
vsi artikli, jih potrošnik lahko doda v košarico, so fizično na zalogi v skladišču prodajalca.
v kolikor pride do napake pri ponujeni in dejanski zalogi in artikel ni na voljo, bo uporabnik obveščen prek e-pošte ali telefona;
prodajalec ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi neizpolnjene dobave ali daljših dobavnih rokov artiklov, ki jih prodajalec nima na zalogi v lastnem skladišču.
Oznake artiklov
Artikel z oznako “Novosti” je na novo dodan artikel v ponudbo e-buddy.si. S to oznako bo izpostavljen minimalno 14 dni in maksimalno 2 meseca.
Artikel z oznako “Odprodaja” ima še dodatno znižano ceno glede na Spletno ceno, ki velja do odprodaje zalog tega artikla.
Artikel z oznako “Trenutno ni na zalogi” trenutno ni dobavljiv. To pomeni, da ni na zalogi v našem skladišču.
Artikel z oznako “Zadnji kos” je zadnji kos tega artikla na zalogi v centralnem skladišču e-buddy.si, kar omogoča hitrejšo dobavo artikla.
Odrta embalaža: Artikel ima odprto embalažo, vendar je brezhibno delujoč in popoln. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
Poškodovana embalaža: Artikel ima poškodovano, nepopolno ali neoriginalno embalažo, vendar je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
Poškodovan artikel: Artikel ima manjšo estetsko poškodbo, lahko kaže znake uporabe in ima lahko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
6. Glavne značilnosti artiklov
Glavne značilnosti vsakega artikla so opredeljene v kratkem in dolgem opisu izdelka na strani izdelka (produktna stran). Vse dodatne informacije o artiklih so uporabniku na voljo prek e-pošte info@e-buddy.si.
Slika oz. fotografija izdelka je ena od glavnih značilnosti vsakega posameznega izdelka. Prodajalec s profesionalnim fotografiranjem, omogoča potrošnikom, da se še pred nakupom seznanijo s čimbolj realnimi barvnimi odtenki artiklov, razen v primerih ko to ni mogoče.
Prodajalec poudarja, da barva/odtenek barve izdelka, ki ga potrošnik vidi na svoji napravi (monitorju/zaslonu oz. računalniku/tabličnem računalniku/mobilnem telefonu) ni absoluten, temveč je odvisen tudi od vrste, ločljivosti oz. tehnologije in nastavitev zaslona/monitorja ter tudi od vrste brskalnika, ki ga potrošnik uporablja.
7. Cene artiklov
Cene v spletni trgovini so predstavljene kot spletne cene, veljajo pri nakupu blaga v spletni trgovini https://e-buddy.si/ in veljajo enako za vse uporabnike spletne trgovine. Vse v spletni trgovini navedene cene, so redne cene artiklov.
Akcijske cene so znižane cene blaga ali storitev, ki so zaradi različnih dejavnikov na voljo po posebnih cenah. V kolikor je izdelek ponujen po akcijski ceni, je redna cena artikla prečrtana.
Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in imajo netočno določeno veljavnost. Popusti, promocijske kode se med seboj ne seštevajo. Sredstva vplačana v darilne bone, bonuse in predplačila se ne obrestujejo in ne usklajujejo z inflacijo.
Vse cene so v evrih in vključujejo neto ceno, morebitne davke in druge dajatve, stroški poštnine se obračunajo v košarici dodatno.
Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod pogoji iz predmetnih splošnih pogojev poslovanja.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa.
8. Naročilo
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z zadevo »E-buddy | Spletna trgovina: Novo naročilo #«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca.
Sporočilo z zadevo Novo naročilo ni zagotovilo, da je blago na zalogi, temveč obvestilo, da je stekel postopek preveritve dobavljivosti blaga. Pogodba je shranjena na strežniku trgovca, registrirani uporabniki pa jo lahko vidijo v svojih uporabniških profilih.
9. Načini plačila
Prodajalec omogoča naslednje načine plačila:
spletno plačilo s kartico – online plačilo plačilo preko spleta s kreditno/debetno kartico Visa, Mastercard, Maestro International. Plačila se izvajajo preko varne povezave pogodbenega ponudnika plačilnih storitev Stripe z uporabo varnostnega sistema Verified by Visa ali Mastercard SecureCode®. Stroške provizije za izvedbo plačila nosi prodajalec.
plačilo na TRR: plačilo z nakazilom na račun prodajalca po ponudbi/predračunu (plačilo preko UPN/SEPA obrazca). Podatke za nakazilo prejmete na vaš e-mail po oddaji naročila po kliku gumba »Oddaj naročilo«. Vse stroške v zvezi s tem načinom plačila nosi kupec.
plačilo po povzetju: plačilo z gotovino ali s plačilno kartico neposredno pismonoši oz. kurirju ob (standardni) dostavi paketa na dostavni naslov. Stroške provizije in/ali odkupnine nosi kupec.
Trgovec ob nakupu kupcu izda račun na trajnem mediju.
Pri posebnih naročilih npr. personalizirani izdelki, izdelki večje vrednosti, katerih vračilo bi v primeru neprevzema s strani kupca povzročilo prodajalcu nesorazmerno visoke stroške, izdelki, ki so naročeni posebej za kupca, prodajalec lahko zahteva predplačilo na TRR.
10. Stroški poštnine
Osebni prevzem na sedežu prodajalca še ni mogoč. Poštnina je brezplačna pri nakupih nad 40 EUR.
Cena standardne dostave preko Pošte Slovenija je 4,00 EUR, Cena za dostavo dom ali drugi izbrani naslov (tj. na »naslov za dostavo«) je dokončna, brez kakršnihkoli dodatnih stroškov ali provizij.
Za vse večje pakete si prodajalec pridržuje pravico do spremembe dostavne službe, pri čemer morebitne razlike v ceni prodajalec dodatno ne zaračuna.
V kolikor se stranka odloči za plačilo ob prevzemu, lahko pride do dodatne provizije s strani izvajalca dostave na izbrani naslov.
11. Dostava
Prodajalec se zavezuje, da bo vsako naročilo obdelano v roku 2 delovnih dni, po izvedenem plačilu, razen, če ni z obvestilom na vrhu spletne trgovine določeno drugače.
V kolikor naročila ni mogoče izvesti v predvidenem roku, bo kupec o tem obveščen prek e-pošte ali telefona.
Dostava pošiljk bo opravljena z dostavno službo Pošta Slovenije. Prodajalec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. Blago dostavljamo izključno na ozemlju republike Slovenije.
Rok dostave paketa na izbran naslov (»naslov za dostavo«):
Pošta Slovenije: 1-2 delovnih dni od dneva predaje paketa.
Vsa naročila, ki jih prejmemo na delovni dan do 13.00 ure, predamo izbrani dostavni službi še isti dan. Ostala naročila predamo dostavni službi prvi naslednji delovni dan.
Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.
Naročila, pri katerih je kot način plačila izbrano nakazilo na transakcijski račun (nakazilo na TRR po ponudbi/predračunu), pripravimo in predamo dostavni službi, ko prejmemo plačilo.
Izdelke, ki jih naročite preko spletne trgovine e-buddy.si in so na zalogi jih odpošljemo v najkrajšem možnem času.
Pogoj za dostavo je plačilo. Plačilo na obroke ni mogoče.
POŠTA SLOVENIJE – standardna dostava paketa na izbrani naslov
Pošta Slovenije vam paket dostavi na naslov, kot ga navedete ob zaključku spletnega naročila (»naslov za dostavo«). Ob dostavi lahko paket prevzame (1) naslovnik, (2) družinski član, starejši od 15 let, ki živi z naslovnikom v istem gospodinjstvu, (3) pooblaščenec, zakoniti zastopnik ali skrbnik.
Dostava vključuje:
– brezplačna SMS in e-mail obvestila o lokaciji paketa (s številko sledenja) in o predvidenem datumu ter času dostave
– brezplačen klic v primeru neuspešne prve dostave
– brezplačna druga dostava
– brezplačno SMS obvestilo o skorajšnjem poteku roka za prevzem paketa.
POŠTA SLOVENIJE – prevzem paketa na pošti
Vaš paket lahko v 14 dneh od prvega neuspešnega poskusa dostave prevzamete tudi na vaši dostavni pošti. Vsaka stranka mora sama pridobiti informacije o strošku na svoji banki.
POŠTA SLOVENIJE – alternativne možnosti prevzema paketa
Pošta Slovenije vam omogoča tudi alternativne možnosti prevzema paketa, o čemer vas PS obvesti preko SMS-a ali e-maila in sicer za tem, ko PS predamo vaš paket. Navedena storitev Pošte Slovenija se imenuje »Moja dostava, moja izbira« in vam omogoča, da vaš paket po lastni izbiri lahko preusmerite in prevzamete:
– na paketomatu PS (brez dodatnih stroškov in provizij, plačilo je možno s kartico Activa, MasterCard®, Maestro® in Visa)
– na bencinskem servisu Petrol – kupcu nastane dodaten strošek za vročanje (predvidoma 0,45 €) in dodaten strošek za obdelavo odkupnine (predvidoma 1,05 €).
Kupec oziroma naslovnik je dolžan ob prevzemu preveriti količino in kakovost blaga. Kupec oziroma naslovnik se izrecno zavezuje, da se, zaradi kasnejše dostave blaga ali drugačnega načina dostave blaga, odpoveduje drugim načinom za povračilo nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili 23. in 24. člena Zakona o varstvu potrošnikov.
12. Izdaja računa
Prodajalec skupaj z naročenimi artikli kupcu pošlje natisnjen račun. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema računa. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov se ne upošteva.
13. Darilni bon
Darilni bon je izkazni papir, ki ga prodajalec proti plačilu izda kupcu v elektronski obliki (kupec prejme e-mail s kodo darilnega bona). Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec e-buddy pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za artikle, ki so naprodaj v spletni trgovini e-buddy.si. Pogoji poslovanja ob nakupu darilnih bonov so enaki določilom poslovanja za vse ostale artikle. Darilni bon je mogoče plačati z nakazilom na TRR ali plačilno in kreditno kartico.
Veljavnost darilnega bona je 1 leto od dneva nakupa. Menjava darilnega bona za gotovino ni mogoča. Darilni bon je unovčljiv le v celoti, vrednost nakupa mora biti enaka ali višja od vrednosti bona.
Uporaba darilnega bona (na zadnjem koraku nakupa):
Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dodajte v košarico. Kliknite “Nadaljujte na plačilo”.
Vpišite naslov za dostavo, izberite način dostave in kliknite “Naslednja”.
Na dnu strani v okence “Uporabi kodo popusta” vnesite kodo darilnega bona ter kliknite “Uporabi popust”. Ko vpišete kodo, se vrednost darilnega bona avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.
Nato izberite način plačila (za doplačilo razlike), po potrebi spremenite naslov za dostavo, obkljukajte okenca ter kliknite “Oddaj naročilo”.
14. Garancija
Blago ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu, kjer je tudi naveden rok trajanja garancije. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo blaga. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec ali uporabnik kontaktira trgovca, ki bo zagotovil ažurno informacijo glede obstoja in pogojev garancije.
15. Postopek obveščanja o nakupu
1. Potrditev prejema naročila
Po uspešni oddaji naročila kupec prejme avtomatsko e-mail sporočilo, da je naročilo sprejeto, skupaj s podrobnostmi naročila, z naslovom E-buddy | Spletna trgovina: Novo naročilo #.
Registriranim članom/uporabnikom e-buddy.si so na spletni strani https://e-buddy.si/ na voljo izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. E-buddy naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne.
Zelo redko se zgodi, da bi naše elektonsko sporočilo zašlo v nezaželjeno pošto – v kolikor je temu tako, vas vljudno naprošamo, da nas o tem obvestite s posnetkom zaslona (print screen). V kolikor naročila še vedno ne najdete, ste najverjetneje vpisali napačen e-mail naslov. Če se to zgodi nam sporočite in bomo podatke nemudoma uredili.
Izdelki, katere lahko kupec naroči preko spletne trgovine, so praviloma na zalogi v skladišču prodajalca. Izjema so personalizirani izdelki ter izdelki, glede katerih je kupec na produktni strani posebej obveščen o tem, da so na zalogi pri dobavitelju.
Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave kontaktira kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Prodajalec sproti kupca obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči prodajalcu, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj/proizvajalec prodajalcu ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko prodajalec naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. E-buddy ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih e-buddy nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje e-buddy ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti..
2. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem
Prodajalec v dogovorjenem roku naročilo pripravi, odpošlje ter o tem obvesti kupca z e-mail sporočilom in/ali SMS sporočilom, z naslovom E-buddy.si: Status naročila #
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 040 611 024 ali po e-mailu na naslov info@e-buddy.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.
16. Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči naslednji dan po datumu prevzema artiklov.
Obvestilo o odstopu od pogodbe lahko potrošnik predloži na obrazcu za odstop od pogodbe ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe (138. člen ZVPot-1). Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@e-buddy.si
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel na svoje stroške dostavi na poslovni naslov prodajalca:
E-buddy.si
DK-F, Denis Kovačević s.p.
Cankarjeva ulica 10
4240 Radovljica
Potrošnik mora vrniti artikel prodajalcu nemudoma po obvestilu o odstopu od pogodbe. Skrajni rok za vračilo izdelka je 14 dni po obvestilu o odstopu od pogodbe, s potekom tega roka pa potrošnikova pravica do odstopa od pogodbe ugasne.
Stroške vračila blaga v zvezi z odstopom od pogodbe krije potrošnik.
Potrošnik po 141.čl. ZVPot-1 v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga.
Potrošnik po 142.čl. ZVPot-1 odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Povračilo nastale škode na izdelkih, ki jo namenoma ali z malomarnosti povzroči kupec, uveljavlja prodajalec po splošnih pravilih obligacijskega prava v ločenem postopku, neodvisno od morebitne odločitve Tržnega inšpektorata RS.
V izogib kasnejšim neprijetnostim prodajalec stranke vljudno naproša, naj izdelkov ne odpirajo, v kolikor za ugotovitev barve ali dimenzije to ni nujno potrebno. Dimenzija je jasno vidna na sami embalaži izdelka, barva pa skozi embalažo, ki je vsaj na enem delu transparentna (kot npr. baldahin). Z ozirom na dejstvo, da bo vrnjen izdelek najverjetneje uporabila druga stranka, vas prodajalec vljudno naproša za vestno ravnanje z izdelki, ki jih nameravate vrniti – izdelkov ne perite, embalažo previdno odprite in jo do odločitve shranite. Prodajalec bo v primeru vračila izdelka, ki je v takem stanju, da ni več primeren za nadaljnjo prodajo, zoper potrošnika uveljavljal zahtevek za povračilo zmanjšane vrednosti blaga.
Vračilo opravljenih plačil v zvezi z odstopom od pogodbe bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje si v skladu s 143. čl. ZVPot-1 pridržuje pravico, da zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če se je potrošnik izrecno strinjal uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je prilagojen njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primeren za vračilo ter pri pogodbah o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.
Izdelki, ki niso primerni za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat, so predvsem sledeči izdelki, ki so tudi primeroma našteti:
– izdelki, ki so namenjeni osebni higieni – škarje in ščipalci za nohte, čistilni robčki
Pečat je posebna nalepka ali del embalaže, s pomočjo katere se lahko dokazuje nedotaknjenosti zapore.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus ali popust (kot npr. poseben popust ob nakupu kompleta, kombinacije izdelkov, morebitna brezplačna poštnina ob nakupu določenega izdelka ipd.) ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo (kupcu se vrne le vplačani znesek), uporabniku pa se obenem vrne koriščeni bonus ali promocijska koda. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.
Pravico do zamenjave artiklov in vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
V primeru zaporednega ali simultanega uveljavljanja odstopov od pogodbe, iz katerih je razvidna očitna zloraba instituta odstopa od pogodbe, je potrošnik v skladu s splošnimi pravili Obligacijskega zakonika odgovoren za nastalo ekonomsko škodo.
17. Kompleti in odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta
Komplet je skupek dveh do šestih artiklov. Ob nakupu artikla prek spletne trgovine e-buddy vam sistem ponudi še druge artikle in s tem prihranite pri ceni. Za dodaten artikel znotraj kompleta veljajo posebni prihranki, ki bodo že pred oddajo spletnega naročila vidni v košarici.
Darila, ki so dodana posamičnim artiklom, se pri tvorjenju kompleta ne ohranijo (kompleti se vedno tvorijo brez daril). Znotraj različnih kompletov se prihranki razlikujejo.
Darilni bon, promocijsko kodo, kodo za popust lahko izkoristite tudi pri nakupu kompleta. Število kod za popust ne sme presegati števila naročenih različnih artiklov (na primer: komplet sestavljata 2 artikla, kar pomeni, da lahko istočasno izkoristite le 2 kodi za popust). Različne kode istočasno vnesite v polje darilni boni, promocijska koda, koda za popust in jih ločite z vejico ali presledkom. Nato kliknite gumb “Uporabi”.
Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za enega izmed artiklov, ki so tvorili komplet, lahko zanj zahteva vračilo kupnine. Potrošnik lahko vrne enega ali več artiklov iz kompleta. Pri odstopu od pogodbe za artikel iz kompleta potrošnik dobi vrnjen znesek v višini vplačanih sredstev za dotični artikel, ki ga vrača.
18. Seznanitev potrošnikov z zakonskim jamstvom za skladnost blaga (71. – 87.čl. ZVPot-1)
Prodajalec dobavi potrošniku blago, ki izpolnjuje subjektivne in objektivne zahteve za skladnost blaga ter odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.
Subjektivne zahteve za skladnost blaga: Blago je skladno prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno:
1. ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
2. je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
3. je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
4. je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
Objektivne zahteve za skladnost blaga: Blago mora tudi:
1. ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
2. biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
3. biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in
4. biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
– za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
– je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
– javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.
Razbremenitev odgovornosti prodajalca za neskladnost blaga: Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.
Neskladnost zaradi nepravilne namestitve: Če je namestitev sestavni del prodajne pogodbe in jo izvede ali je zanjo odgovoren prodajalec, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga. Če potrošnik blago, ki ga mora namestiti sam, nepravilno namesti zaradi pomanjkljivih navodil za namestitev, ki jih je zagotovil prodajalec ali v primeru blaga z digitalnimi elementi prodajalec oziroma podjetje, ki dobavlja digitalno vsebino ali digitalno storitev, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.
Pravice tretjih oseb: Kadar omejitev, ki je posledica kršitve pravic tretje osebe, zlasti pravic intelektualne lastnine, preprečuje ali omejuje uporabo blaga v skladu s 72., 73., 74. in 75. členom ZVPot-1, je potrošnik upravičen do jamčevalnih zahtevkov zaradi neskladnosti blaga v skladu z ZVPot-1, razen če drugi zakon določa ničnost ali razveljavitev prodajne pogodbe zaradi kršenja pravic tretjih oseb.
Objektivni rok in prepoved omejitve ali izključitve odgovornosti
Jamčevalni rok: Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga. Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, znaša rok eno leto.
Prepoved omejitve ali izključitve odgovornosti: S pogodbeno določbo ni mogoče omejiti ali izključiti odgovornosti prodajalca za neskladnost blaga, kot je določena z ZVPot-1. Pogodbena določba, ki temu nasprotuje, je nična.
Dokazno breme: Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.
Jamčevalni zahtevki v primeru neskladnosti
V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod spodnjimi pogoji in v sledečem vrstnem redu upravičen da:
1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka iz prvega odstavka 81.čl. ZVPot-1.
Vzpostavitev skladnosti: Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje.
Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.
Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če prodajalec nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala.
Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:
– je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
– izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.
Zgoraj omenjene okoliščine so zlasti vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se potrošniku brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.
Prodajalec lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega odstavka.
Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo prodajalcu. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, prodajalec zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške.
Kadar je treba blago, ki je bilo nameščeno v skladu z njegovo naravo in namenom, preden se je pokazala neskladnost, za namene popravila ali zamenjave blaga odstraniti, obveznost popravila ali zamenjave blaga vključuje tudi odstranitev neskladnega blaga in namestitev nadomestnega ali popravljenega blaga oziroma kritje stroškov te odstranitve in nove namestitve.
Potrošniku ni treba plačati za običajno uporabo zamenjanega blaga v obdobju pred zamenjavo.
Znižanje kupnine in odstop od prodajne pogodbe: Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:
– prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom 82. člena ZVPot-1;
– neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
– narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
– prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.
Ne glede na prejšnji odstavek lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.
Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.
Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe.
Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe v skladu s prvim ali drugim odstavkom 83. Člena ZVPot-1, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno.
Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe zaradi neskladnosti, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago.
Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi prodajalec.
Obvestilo o neskladnosti in pregled blaga: Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.
Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost.
Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno, ali pa ga sporoči zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil prodajno pogodbo.
Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.
Obstoj neskladnosti: Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.
Rok za vračilo plačanega zneska ali dela kupnine: Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj.
Kadar potrošnik v skladu s tretjim odstavkom 83. člena ZVPot-1 zahteva sorazmerno znižanje kupnine, prodajalec vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.
Izguba pravic: Pravice iz prvega odstavka 81. člena ZVPot-1 prenehajo v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga obvestil prodajalca.
19. Varnost spletne trgovine
Prodajalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Spletna trgovina med drugim uporablja 256-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita prodajalec in pogodbeni ponudnik plačilnih storitev Stripe z uporabo najnaprednejših varnostnih orodij in praks za ohranjanje visoke ravni varnosti. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah z uporabo avtentikacije 3DS2. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku prodajalca.
20. Vračilo v okviru transportnih poškodb
Svetujemo vam, da naročene izdelke po prejetju pregledate in nas v primeru kakršnihkoli nepravilnosti čimprej obvestite. Pri obravnavi poškodb med transportom smo namreč vezani na roke in pogoje dostavnih službe.
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek odškodnine.
Dostava s pošto Slovenije: Takoj ko opazite poškodbo oziroma najkasneje v roku 30 dni od prevzema paketa je potrebno podpisati zapisnik o poškodovani pošiljki. To storite tako, da paket prinesete na pošto skupaj s celotno pripadajočo (zunanjo in notranjo) embalažo ali pa nam slike poškodbe, embalaže in spremne nalepke dostavne službe pošljete na e-pošto: info@e-buddy.si. Embalažo do zaključka reklamacije shranite.
21. Varovanje osebnih podatkov
Podjetje DK-F, Denis Kovačević s.p., ki je upravljalec in lastnik spletne trgovine www.e-buddy.si, se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).
Vse podrobne informacije v zvezi z obdelavo osebnih podatkov si lahko ogledate v dokumentu VARSTVO PODATKOV.
22. Pravila nagradnih iger
Opredelitev pojmov
Organizator nagradne igre je prodajalec. Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki v sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah.
Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija organizatorja.
Pravica sodelovanja v nagradni igri (in ostalih podelitvah artiklov ali bonov)
Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.
Pravila sodelovanja v nagradni igri
Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.
Elektronsko nagradno žrebanje
V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.
Obveznosti izžrebanca
Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel.
Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke – ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko ter davčno številko, vse najkasneje v sedmih dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade.
Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z morebitnim DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami. V kolikor nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da nagrajenec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen. Nagrade niso prenosljive.
V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitnik pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.
Varstvo osebnih podatkov
Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.
Objava pravil nagradne igre
Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.
23. Komunikacija
Prodajalec bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če se s tem uporabnik izrecno strinja (prijava na e-novice), in v skladu z določili ZEKom-1.
Oglasna elektronska sporočila prodajalca bodo vsebovala naslednje sestavine:
– jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
– pošiljatelj bo jasno razviden,
– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
– željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo prodajalec izrecno spoštoval.
Oglasna sporočila bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.
24. Ocene, mnenja in priporočila
Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in so namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
Prodajalec omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih prodajalec pregleda. Prodajalec ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni prodajalca ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in prodajalcu dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Prodajalec ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu prodajalca, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na prodajalca.
25. Omejitev odgovornosti
Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Prodajalec ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Prodajalec mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Prodajalec ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.
Prodajalec ima možnost odstopa od pogodbe, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih prodajalec v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
26. Pritožbe in spori
Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 040 611 024 ali po elektronski pošti na info@e-buddy.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@e-buddy.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prodajalec si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
27. Izvensodno reševanje potrošniških sporov
DK-f, Denis Kovačević s.p. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga lahko potrošnik sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. DK-F Denis Kovačević s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino, v skladu z zakonsko zahtevo iz 4.odst. 32.čl. ZIsRPS objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS): http://www.odreurope.com/eu-odr-platform
28. Opis postopka za sklenitev pogodbe
Pregled spletne trgovine
1. VSTOP V SPLETNO TRGOVINO
Ob vstopu na spletno stran www.e-buddy.si si lahko na vrhu strani v meniju ogledamo različne kategorije izdelkov, ki jih ponuja spletna trgovina. V spletno trgovino lahko vstopimo s klikom na eno izmed kategorij ali pa s klikom na eno izmed podkategorij, ki se odprejo navpično navzdol znotraj glavnih kategorij. V spletno trgovino lahko vstopimo tudi s klikom na enega izmed izdelkov ali oglasnih pasic.
2. BRSKANJE PO SPLETNI TRGOVINI
Najprej v meniju izberemo kategorijo izdelkov, ki nas zanima (primer: Pametne ure). Ob kliku nanjo se odprejo vse podkategorije, ki spadajo v izbrano kategorijo (Pametna ura Samsung, Pametna ura Colmi,…). Ob kliku na posamezno kategorijo ali podkategorijo si lahko ogledamo vse izdelke, ki spadajo v posamezno podkategorijo. Pod podkategorijami najdemo še podrobneje razdelane skupine izdelkov, ki se nahajajo na levi strani. Po spletni trgovini lahko brskate tudi z uporabo iskalnika, v katerega vpišete ključno besedo oziroma besede. Polje brskalnika se nahaja pri vrhu strani (na sredini), levo ob ikoni z lupo..
3. OGLED IZDELKA
Ko najdemo izdelek, ki nas zanima, kliknemo nanj, da ga odpremo (produktna stran izdelka). Na levi strani se nahajajo fotografije izdelka, pod nazivom izdelka pa najdemo kratek, spodaj pa podrobnejši opis izdelka.
Postopek spletnega naročanja
1. PRIJAVA V SPLETNO TRGOVINO
V spletno trgovino se lahko prijavimo ob začetku brskanja po spletni trgovini (zgoraj desno, pod ikono košarica) ali pa preko obrazca, ki se odpre, ko želimo zaključiti nakup. Če smo že registrirani v spletno trgovino, v obrazec vpišemo e-mail in geslo ter kliknemo gumb PRIJAVA. Če smo pozabili svoje geslo, kliknemo na povezavo »Ste pozabili vaše geslo« in sledimo navodilom za pridobitev novega gesla. Če v spletno trgovino še nismo registrirani, se lahko enostavno in hitro registriramo s klikom na gumba na desni strani obrazca. Na obrazcu se pokaže tudi možnost ”Naroči kot gost”, saj spletna trgovina omogoča oddajo naročila tudi brez registracije.
2. REGISTRACIJA
V posamezna polja vpišemo vse potrebne podatke in na koncu spodaj kliknemo gumb POŠLJI. Vsa polja označena z zvezdico so obvezna polja, ki jih je potrebno izpolniti, da lahko pošljemo registracijo.
3. DODAJANJE IZDELKOV V KOŠARICO
Izdelek, ki ga želimo naročiti, v košarico premaknemo s klikom na gumb DODAJ V KOŠARICO. V košarico ves čas brskanja po spletni trgovini dodajamo izdelke. Na koncu, lahko pa tudi že vmes, si lahko izdelke v košarici ogledamo s klikom na ikono košarica (zgoraj desno). Tu se nam prikažejo nazivi izdelkov, količine in cene. V prikazanem polju lahko izdelke brišemo s klikom na križec ali spremenimo količino izdelkov s klikom na + ali – ob količini.
4. PREGLED KOŠARICE
V košarici si lahko ogledamo vse izdelke, ki smo jih med brskanjem dodali vanjo za nakup. Prikažejo se nazivi izdelkov, količine in cene. V prikazanem polju lahko in izdelke brišemo s klikom na križec ali spreminjamo količino s klikom na gumbek desno. Podroben pregled košarice nam omogoča klik na gumb PRIKAŽI KOŠARICO. V tem pogledu lahko količine spreminjamo v polju levo od naziva izdelka in izdelke brišemo s klikom na križec ikone v obliko koša za smeti v vrstici izdelka. Če količino spremenimo se nam avtomatično obračuna končna vrednost za popravljeno količino. Če v košarico želimo dodati nove izdelke, kliknemo gumb NADALJUJ Z NAKUPOM. Če imamo kodo s popustom, jo vpišemo v polje ”Koda za popust” in nato kliknemo na gumb UPORABI KUPON. Če so v košarici vsi izdelki, ki jih želite naročiti, obkljukajte obvezna polja in kliknite gumb ZAKLJUČI NAKUP.
5. VPIS PODATKOV – V PRIMERU, DA SE OB VSTOPU NISMO REGISTRIRALI ALI PRIJAVILI
Kot omenjeno v 1. točki PRIJAVA V SPLETNO TRGOVINO lahko s klikom na možnost nakupuj kot gost, opravite tudi nakup brez registracije. Ob tej izbiri se vam pokažejo polja za vnos podatkov. Polja z zvezdico, so obvezna polja in jih je potrebno pred nadaljevanje izpolniti. S klikom na možnost registriraj se, se vam pokažejo polja za oddajo registracije. V primeru, da ste že registrirani uporabnik v spletni trgovini, izpolnete prijavo v spletno trgovino na levi strani.
6. DOSTAVA
Možnost dostave se nam pokaže že v obrazcu izpolnjevanja podatkov oziroma če smo že prijavljeni, takoj ko v košarici kliknemo gumb ZAKLJUČI NAKUP. V prvem koraku nakupa izpolnimo obrazec s podatki za dostavo ter izberemo način dostave. Na voljo imamo dostava preko Pošte Slovenije (4,00 €). Ko izberemo način, kliknemo gumb NAPREJ.
7. NAČIN PLAČILA
V tem koraku nakupa izberemo način plačila. Izbiramo lahko med kartičnim plačilom, plačilom po povzetju in plačilom z nakazilom na TRR. V tem koraku lahko tudi spremenimo naslov za izstavitev računa, če se razlikuje od naslova za dostavo.
8. PREGLED NAROČILA
Ponovno preverimo vse podatke, ki smo jih vnesli. Če so vsi podatki pravilni, obkljukamo obvezna polja. Nakup zaključimo s klikom na gumb ODDAJ NAROČILO. V primeru popravkov podatkov o naročilu lahko kliknite desno zgoraj ob korakih naročila na gumb ”Spremeni”. Popravki vsebine naročila pa so mogoči s klikom na povezavo ”dopolni oz. spremeni košarico”.
9. ZAKLJUČEK
Če je bilo naročilo uspešno oddano, na ekranu zagledamo napis »Naročilo uspešno oddano«. Na svoj e-naslov bomo sedaj prejeli sporočilo z vsemi podatki o naročilu.
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!
Pogoji veljajo od 19.6.2024 naprej.